RANIA 7 AURA PATI BUNGA BIDARA SERIEMAS


PRICE: MYR 69.90

DESCRIPTION:

15ml.


NOW PROMOSI UNTIL LAST STOCK


WM RM49.90


EM RM54.90


Seriemas kongsikan cara lakukan sendiri mandi bunga di rumah!


 


Sebelum terus ke langkah penyediaan mandi bunga,, pernah tak terfikir Kenapa NAK MANDI BUNGA?


 


Menurut Dr HM Tuah Iskandar Al Haj dalam bukunya berjudul ‘Membina Peribadi Anggun’; 


“Mandi dengan bunga membawa banyak faedah. Bunga dikatakan pencerap tenaga matahari yang paling baik. Mandi dengan air bercampur bunga memungkinkan anda mendapat kebaikan-kebaikan tenaga matahari yang telah dicerap serta diproses oleh bunga.


 


Tenaga daripada bunga juga dikatakan mampu memintas atau menghapuskan tenaga-tenaga tidak baik dalam tubuh seseorang. Mandi dengan bunga seperti membersihkan diri daripada racun”. 


 


Tenaga bunga juga mengandungi berbagai macam manfaat lain yang belum diketahui oleh khalayak ramai. Namun tak sedikit juga yang tahu bahwa mandi bunga dapat membersihkan aura tubuh, serta memperkuat energi yang terpancar dari tubuh manusia. Aura bunga adalah tenaga bunga yang cantik. Pemakainya akan kelihatan cantik, berseri, mencantikkan aura tubuh dan menarik aura positif pada diri anda. 


 


LANGKAH MUDAH MANDI BUNGA:


 


BAHAN MANDI BUNGA:


 


1- 7 biji buah limau purut (dipotong bulat-bulat) / essential oil Limau Purut Seriemas.


Bunga - bunga segar (7jenis warna) bagi tujuan mevisualkan mandi bunga tersebut 


(jika sukar mendapatkan bunga segar7 jenis, sekurang-kurangnya mendapat 3 jenis pun dah memadai)


250ml susu segar


 


Caranya:


 


1. Mandi terlebih dahulu bagi tujuan membersihkan badan. (sebaiknya dengan menggunakan Shower Gel Sidr Bidara Seriemas).


2. Sediakan air yang secukupnya bagi tujuan bilasan akhir. Kebiasaannya sebaldi air atau satu tab mandi bagi tujuan rendaman badan.


3. Perah limau purut / titiskan 3 /5/7 titius essential oil Limau Purut Seriemas dengan bacaan Bismillahhirrahmanirrahim.


4. Titiskan Pati Bunga Diraja 7-11 titis dalam air mandian tadi. Tuang susu segar.


5. Doakan dengan bahasa yang kita fahami seperti mandian ini menyegarkan tubuh dan wajah kembali bercahaya kepada Allah SWT.


6. Kacau mandian tersebut dan siramlah dari bawah ke atas badan untuk siraman pertama-ketiga. Seterusnya siramlah tubuh sehingga habis air mandian tadi.


7. Jika anda sediakan air mandi bunga dalam tab mandian, cuma masuk ke dalam tab dimulai dengan kaki kanan dan doa dan duduklah perlahan-lahan dan bersiramlah dengan air mandian tersebut. Keluar dari tab mandian bila air dah mula berubah warna (menandakan kotoran dari badan telah keluar).


 


APA ITU PATI BUNGA DIRAJA SERIEMAS?


 


Terdiri daripada bunga-bungaan kuning diraja, cempaka kuning, mawar kuning, lili kuning, kesidang, chamomile, bunga matahari, jasmine dan ylang-ylang. Bunga bungaan kuning adalah warna matahari dan merupakan kekuatan utama badan. Tenaga bunga kuning adalah paling bertenaga dan untuk tujuan awet muda, permulaan baru kehidupan seperti perkahwinan dan kelahiran semua (memulihkan tenaga) setelah berada dalam satu keadaan yang malang berterusan.


 


Khasiat bunga bungaan yang menurut kajian sains auranya dapat memulihkan kembali organ-organ dalaman agar bekerja dengan normal kembali. 


 


Maka khasiat mandi bunga berkesan secara saintifik untuk menyeimbangkan kembali aura tubuh terlangsung merangsang kembali organ-organ dalaman yang telah dirosakkan oleh persekitaran dan tenaga negatif seperti stress.


 


SELAMAT MENCUBA!

Click here to buy

Ulasan

Catatan Popular