SET RANIA 7 AURA BUNGA SERIEMAS


PRICE: MYR 159.80

DESCRIPTION:

FREE 1 REFILL PACK WORTH RM19.90


SOMETIMES WE NEED A LUCKY CHARM ❤ ALAMI SENSASI MANDI BUNGA 


 


1. EKSLUSIF GEL MANDIAN BIDARA RANIA 7 AURA BUNGA. RM45 500ml


 


Limited edition  kerana sumber pati bunga adalah terhad. Sesuai pada mereka yang mementingkan kualiti hidup. • Keluaran ekslusif kerana mengandungi ekstrak bunga – bungaan wangi. • Mandian aromaterapi 7 bunga memberi aura positif ke dalam diri anda serta memberikan keharuman luar biasa. • Membangkitkan perasaan dan memperbaiki aura diri. • Sesuai untuk kegunaan harian bagi membersihkan dan atasi bau badan. 


Cara Penggunaan:


Gunakan gel mandian ketika badan dibasahi air, gosokkan badan dari kepala hingga ke kaki (head to toe), kemudian bilaskan dengan air sehingga bersih. Tidak memedihkan mata.


 


2. RANIA 7 AURA PATI BUNGA BIDARA NOW PROMOSI UNTIL LAST STOCK WM RM49.90


 


Seriemas kongsikan cara lakukan sendiri mandi bunga di rumah!


Tenaga bunga juga mengandungi berbagai macam manfaat lain yang belum diketahui oleh khalayak ramai. Namun tak sedikit juga yang tahu bahwa mandi bunga dapat membersihkan aura tubuh, serta memperkuat energi yang terpancar dari tubuh manusia. Aura bunga adalah tenaga bunga yang cantik. Pemakainya akan kelihatan cantik, berseri, mencantikkan aura tubuh dan menarik aura positif pada diri anda. 


 


3. SERIEMAS Roll On Pati Bunga dan Daun Bidara 10ml WM RM64.90


 


setelah melakukan mandi bunga untuk membersihkan aura badan, pastinya badan memerlukan tenaga 7 warna matahari yang dicerap oleh bunga untuk melengkapi chakra aura badan. Sapukan dengan cara roll pada nadi dan sendi serta titik di wajah untuk dapatkan seri wajah dan badan. Sang suami pasti tewas dengan bauan yang sangat indah ini..


 


#BidaraSeriemas #bidara #seriemas #7aurabunga #auraseri #stressmanagement #lucky #mandibunga

Click here to buy

Ulasan

Catatan Popular